بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

ماجراهای پسرم

و دوباره تب!

1393/6/13 20:49
نویسنده : آزاده
407 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز دوباره بردیا تب کرده نمیدونم شاید برای یه دندون کرسی سمجه که درنمیاد و بردیا همش انگشتش توی دهنشه و هزار هزار تا میکروب نوش جان میکنه! نمی دونم حدود یه ماهه که جای دندون کرسی بالا ورم کرده و کبود شده و گاهی سفید میشه و گاهی هم معمولیه! دیروز انگشتم رو گذاشتم روش البته با هزار جور فیلن بازی کردن! انگشتم رو روی لثه اش فشار داد بنابراین احتمال اینکه آبسه ای چیزی باشه رد میشه چون درد نداره

فعلا منتظرم ببینم چی میشه خدا کنه که زود خوب شه

اینم دو تا عکس از دویدنش تو حیاط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیان
17 شهریور 93 19:04
الهی بمیرمممممممممممممممممم این اطافاق افتاده و من بی خبر بودم خاله بمیره من معذرت میخوام عزیز دلم نانازم خیلی ناناحت شدم خونده مریض شدی و بعدش خوشحال شدم خوب شدی بعدش دوباره ناناحت شدم تب کردی ولی با دیدن عکسات باز شاد شدم عزیزمممممممممممممممممممممممم ماشالا ماشالا وای این همون بردیا کوچولوه اینقده بزملگ شده ناناز شده جیگمل شده شیطون شده تورو باید قورت داد وروجکککککککککککک ممانی بیا بگو حال پسملم چطوره الان زوود با خبر خوب بیای هاااا
هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:19
خونه حیاط داره چقد خوبه.بچه ها میتونن کلی بازی کنن.دلم برای آرش میسوزه که باید تو این یه وجب آپارتمان باشه. این دندون دراوردنم چقد بچه هارو اذیت میکنه.
آزاده
پاسخ
دندون واقعا براشون سخته مخصوصا اینکه با خوردن همه چیز کلی میکروب رو وارد دهانشون میکنن!