بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

ماجراهای پسرم

بردیا خوب شد

1393/6/17 7:58
نویسنده : آزاده
349 بازدید
اشتراک گذاری

خب بالاخره بردیا حالش خوب شد. همونطور که قبلا نوشتم چهارشنبه از مدرسه که اومدم دیدم تب کرده هرچی استامینوفن هم بهش میدادیم زیاد اثر نمی کرد. دیگه جمعه نگران شده بودم دو شب نخوابید. لختش کرده بودم و سعی میکردم با ایجاد ناراحتی کمتر با پارچه مرطوب خنکش کنم. نمیذاشت مجبور شدم کمی دستم رو نمناک کنم و تنش رو ناز کنم تا اجازه داد یه حوله مرطوب گذاشتم رو تنش. از خاله شهرزادش کمک خواستم و اتفاقا اومده بودن شمال و سریع اومد بردیا رو دید. گفت اگه خوب نشد شنبه ببرمش دکتر. خودش وسایل معاینه نداشت و جالب اینه که بعد از رفتنش، استامینوفن بهش دادم و تبش قطع شد و دیگه تب نکرد. واقعا دست بعضی دکترا شفاست که خاله شهرزادشم جزو همون دسته اس. تا صبح راحت خوابید و بعد کم کم تنش پر از دونه های قرمز کوچیک شد. خاله شهرزداش گفت یه نوع بیماری ویروسیه و خودش خوب میشه.

اینم از ماجرای سومین بیماری بردیا. 11 ماهگی سرما خورد. 14 ماهگی تب و اسهال و 15 ماهگی یه نوع بیماری ویروسی!

برا 15 ماهگیش بردیمش پایش بهداشت. همه چیزش خوبه: دور سرش 47، قدش 85 و وزنش 11 و نیم

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان ایلیان
23 شهریور 93 14:15
ای بابا بی چاره بچم الهی این چند مدت خوشی ندید همش مریض شده که. واقعا ناراحت شدم. بمیرم الهیو الان دونه های قرمزش رفته؟ چه ویروسیه این؟ ایشالا خوب خوب شه و دیگه مریض نشه . براش اسپند دود کن
آزاده مامان بردیا
24 شهریور 93 10:11
بله خاله جون، ویروس رزوئلا ، مرسی خاله جون، تو این تابستون دو بار بد مریض شد. انشالله همه بچه ها همیشه سلامت و شاد باشن
هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 2:21
الهی عزیزم.چقد اذیت شدین با این مریضیا.الهی دیگه مریض نشی خاله جون. آرش تو پنج ماهگی دور سرش چهل و شیش بود!
آزاده
پاسخ