بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

بردیا یک ساله شد

1393/3/7 18:52
نویسنده : آزاده
480 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا یک ساله شد

واقعا باورم نمیشه نه برای اینکه زود گذشت، سال پیش در چنین روزی به دنیا اومد و من و همسرم با دشواری ها و مسئولیتی روبرو شدیم که با اینکه خودمون رو آماده کرده بودیم و واقعا فرزند می خواستیم ، با شرایطی که برامون پیش اومد صدها بار سخت تر از انتظارمون بود.

امروز دقیقا یکسال گذشته، تو آیینه که نگاه میکنم پیرتر شدم.انگار چشمانم همیشه نگران هستن. زیرشون از بی خوابی و کم خوابی گود افتاده و دیگه به طراوت سال گذشته نیستن. ولی خوشحالم که این یکسال رو صرف موجودی کردم که برای من یگانه است.خوشحالم که زیبایی چهره و طراوت و جوانی من و همسرم پای فرزندی رو به پختگی میرن که هدیه خداست و حاصل عشق و محبت بین ماست.

دوستش داریم و برای لحظه لحظه بودنش از خدا سپاسگذاریم.از خدا می خوایم  همه فرزندها کنار خانواده هاشون همیشه شاد و سلامت باشن و ما بتونیم درست از عهده پرورش شون بربیایم.

بردیا وقتی دنیا اومد 55 سانت قدش بود، 4450 گرم وزنش و دور سرش 36 بود

بردیا

حالا بعد یکسال 86 سانتیمتر قد داره، 10کیلو 800 گرم وزن ، دور سرش 46 و کف پاش 14 سانته

بردیا

حالا کم کم تاتی میکنه برا خودش و اصلا دوست نداره ما دستش رو بگیریم هر موقع خودش بخواد راه میره، دو قدم میره بعد وایمیسه برا خودش دست میزه بعد دو قدم دیگه میره(از وقتی راه رفت ما براش دست زدیم ، حالا خودش هم برا خودش دست میزه!)، برا خودش حرف میزه، بازی هاش دقیق تر شده و عاشق بی بی انیشتینه!

امروز تولدت بود مامان ، تولدت مبارک

امروز من و بابایی با بابابزرگ و مامان بزرگ برات تولد گرفتیم ، بابایی نوشته تولدت مبارک رو نوشت و کیک رو هم من و بابایی برات درست کردیم.بعد تولد خاله فائقه هم اومد دیدنت که خواب بودی! برات یه کادوی قشنگ هم آورد دستش درد نکنه، مامان برزگ و بابابزرگ هم بهت کادو دادن که دست اونها هم درد نکنه .

این عکس کیکه که یه کم بادش خوابیده!!!!!!!!!!!!!! ولی مزه اش خوب بود!!!!!!

کیک

اینم عکس های امروز وروجک خان

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مینا
9 خرداد 93 10:36
بردیا جونم عزیزم نولدت مبارکایشالا تولد 100 سالگیتو جشن بگیری بهترینهارو برات آرزو دارم
آزاده
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان لیانا
17 خرداد 93 2:46
تولدت مبارک پسر کوچولوی دوستداشتنی انشالا هزار ساله بشی عزیزم
آزاده
پاسخ
شهرزاد
18 خرداد 93 16:47
تولدت مبارک باشه مرد کوچولو
آزاده
پاسخ
مرسی خاله دکتر جونم
هدی (مامان آرش)
24 خرداد 93 23:26
عزیزم تولدت مبارک.چه زود گذشت آزاده جون.ایشالا تولد صد و بیست سالگیت عزیزم.مرسی خاله جون
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون