بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

اولین قدمها

1393/1/23 21:15
نویسنده : آزاده
433 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 22 فروردین بردیا اولین هدیه تولدم رو بهم دادقلب دیروز برای اولین بار به طور کاملا اتفاقی سه قدم برداشتبغلالبته هیچ قصدی برای راه رفتن نداشت و کلی هم خودش تعجب کرده بود! چشماش گرد شده بودتعجب مبل رو گرفته بود و داشت راه میرفت برای اینکه من رو ببینه جهتش رو عوض کرد و رو به من ایستاد بعد یه کم تعادلش بهم خورد و یه قدم اومد جلو برا حفظ تعادلش سه قدم برداشت و حدود 30 سانت جلو اومد و بعد افتاد! انقدر خوشحال شدم ! نمی دونم چرا ! خوب همه انسان ها راه میرن! یه روزی یادش میگیرن!از بس ذوق کردم عصرش با بابایی رفتیم براش کفش خریدیم اولین شماره کفشش هم 22 شد. البته خاله شهرزادش چند ماه پیش اولین کتونی رو براش خریده بود ولی دیگه اندازه ش نبود

اینم عکس های جدیدشه لباسش هم کادوی خاله شهرزادشه

بردیابردیا

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان ایلیان
25 فروردین 93 1:17
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک مبارککککککککککککککککککککککککک مبارککککککککککککککککککککککککک ای جانم من قربونت برم وای وروجک مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن عزیز من کلی ذوق کردم جیجلمممممممممممممممممممممممممممممممممم فدای پاهات بشم افرین مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان هستی
29 فروردین 93 17:42
مبارک باشه خاله جون
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون
شهرزاد
30 فروردین 93 7:49
تولد مامانی مبارک ره رفتن نی نی مامان هم مبارک
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون جون جونی
مامان لیانا
1 اردیبهشت 93 2:59
عزیزم بردیا کوچولو راه رفتنت مبارک انشالا قدمهات استوار باشه..مامانی روزتون مبارک
آزاده
پاسخ
ممنون خاله روز شما هم مبارک شاد باشید همیشه
مامان مینا
1 اردیبهشت 93 20:42
فداش بشماولین قدمات مبارک
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون