بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

بردیا در آستانه یک سالگی

1393/2/24 13:00
نویسنده : آزاده
406 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه بردیا داره کم کم به اولین سالگرد تولدش نزدیک میشه! من و باباش که برامون باورش سخته! اون نی نی کوچولوی تپل 4 و نیم کیلویی که فقط لپ بود و دهن برای شیر خوردن الان داره راه می افته از در و دیوار بالا میره به همه پیز دست میزنه شبها حداقل 5 ساعت یه سره می خوابه مامان و بابا و دد میگه و دست میزنه تازگی ها یاد گرفته تو حالت چهار دست و پا باسنش رو میده بالا و شکل هشت میشه بعد از زیر پاهاش ما باید باهاش دالی کنیم فکر کنم از اینکه همه چیز رو برعکس میبینه خوشش میاد! خلاصه اینکه وروجک ما کم کم داره بزرگ میشه بردیا

پسندها (3)

نظرات (10)

هستی مامی
25 اردیبهشت 93 11:44
با اجازت لینکت کردم خانومی
آزاده
پاسخ
ممنون خاله جون من هم لینکتون میکنم
شهرزاد
25 اردیبهشت 93 11:55
خاله تا می تونی وسایل مامان رو به هم بریز کمک خواستی ارشا رو بفرستم
آزاده
پاسخ
بفرست خاله خیلی دوست دارم
مامان هستی
27 اردیبهشت 93 14:11
سلام گلم پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 19:36
جووووووووووووووووووووووووووووونم عاشقتم وروجک..... اره دیگه تا چش هم بزاری میره مدرسه
آزاده
پاسخ
مرسی خاله مون
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 19:37
به کسانی که پشت سر شما حرف می زنند بی اعتنا باشید جای آنها همان جاست دقیقا پشت سر شما ...
مامان بردیا شیطون
28 اردیبهشت 93 19:37
پیشاپیش تولدت مبارک
آزاده
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ایلیان
31 اردیبهشت 93 2:02
وایییییییییییییییی اره یادتهههههههههههههههههههههههههه تنها 6 ماهش بود من اشنا شدم باهاتوووووووووووووووووووووووووووون چقدر دلم میخواست پسلم شبیه این باشه، چقدر با دیدن عکساس ذوق میکردم و خدا خدام بود بچه ی منم به دنیا بیاد . ماشالا حالا پسر تو داره یک ساله میشه و پسر منم 6 ماهه واقعا چه زود گذشت. نمیگم 120 سال عمر کنند چون هیچ ادمی نمیخواد تا اون موقع با مریضی پیری سر کنه ولی از خدا میخوام عمر با عظت بهشون بده، و کل عمرشون تنها لبخند رو لباشون باشه و بتونند هر مشکلی رو تو زندگیشون با سر بلندی از سر راهشون بردارن. من موفعه تولدش متاسفانه نیستم واسه همین از الان پیشاپیش تولد نانازم رو بهش تبریک میگم و از راه دور کلی بغل و بوس تقدیمش میکنم. ای کاش کنیرم بودی تا تموم مهربونی و محبتم رو نثارت میکردم گل پسرم. تو سرمایه ی پدر مادرتی گلم، با اومدنت زندگیشون رو رنگین کردی، به وجودت کلی دارن افتحار میکنن امیدوارم هیچ وقت این افتخار رو ازشون نگیری و کاری کنی که همه پدر مادرا به داشتن فرزندی مثل تو به والدینت حسودی کنند عزیزم. میدونم همینجوری هم میشه باور کن خیلی دوست دارم خیلیییییییییییییییییییییییییی تولدت مبارک عشق خاله، مهربون وروجکم
آزاده
پاسخ
ممنون مامانی انشاالله شما و آقا ایلیان هم سال های سال در کنار هم خوش و شاد زندگی کنین ما هم واقعا ایلیان رو دوست داریم و دنیا اومدنش خیلی شاد شدیم همیشه شاد شاد شاد باشین
مامان لیانا
31 اردیبهشت 93 2:41
خدا نگهدارت باشه گل پسر دوستداشتنی
آزاده
پاسخ
ممنونم خاله جون
ليلا
7 خرداد 93 12:08
سلام سلام تولدت مبارک! از اینکه مامانی رو حسابی سرگرم کردی ممنونم. دلم می خاد از نزدیک ببینمت! به کارت ادامه بده. تو موفق می شی. مااااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
آزاده
پاسخ
مامان اعظم
7 خرداد 93 15:51
تولد تولد تولد ت مبارک
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون