بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

خبر خبر آخرین خبرها

1392/11/24 10:23
نویسنده : آزاده
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله ها و نی نی های گلشون

بالاخره وروجک هم یه ذره سفیدی کوچولو روی لثه جای دندون نیش بالا مشاهده شدهورا

میدیدم دو روزه عاشق بند کیف من شده نگو می خاریده لثش فسقلی

سه روز هم هست بابا رو به علاوه مامان میگه و میشینه برا خودش بازی میکنه و حرف میزنه به این صورت:

اد با با با ب ب ب ب ممممممممممممممم یییییییییی! نننننننن!

بعدشم کلی می خنده وقتی هم بهش میگم بگو مامان میگه با با با با با با

وقتی میگم بگو بابا میگه ماما ماما ممممم مام مامان!!

دیشب هم برا چند ثانیه خودش بدون کمک ایستاد

خلاصه خاله ها خیلی وروجک شده این بردیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایلیان
25 بهمن 92 19:00
دندونات مبارک عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. قربون مامان بااب گفتنت. وای بردیا ماشالا چه زود بزرگ شدی خاله، تازه 6 ماهت بودااااااااااااااااااااااااااااااا، چه زود میگذره خدایا، خاله والا چند بار عکس گذاشتم هربار که میذارم ایلیان مریض میشه باباش فعلنا میگه نباید عکسشو جایی بذاری میگه تقصیر توه پسملم مریض میشه، موندم 3 ماهگیش تموم شه ببینم شیکم درداش از عکس گذاشتنای من و چشم شوره یا کلا اینجوریه دلم میخواد هر روز یه عکسشو بذارم مثل شماها، ولی فعلن به خاطر حرف شوشو و مادر شوهر و اینا بهتره مراعات کنم تا مخمو نخورن ولی خاله ماشالا ایلیانم بزرگ شده آقا شده، هنوزم میمی رو نمیگیره همش میدوشم وای 2/3 روزیه شیرم خیلی کم شده شیر خشکم که بهش میدم شیکمش درد میکنه بردیا جونو میبوسم فداتون شم
آزاده
پاسخ
عزیزم ایشالله زودتر ایلیلن خوب شه و ما هم روی ماهش رو ببینیم خاله جون از طرف من و بردیا یه ماچ گنده بکنش مامانی
مامان مینا
25 بهمن 92 20:52
عزیز دلم مروارید کوچولوت مبارک باشه
آزاده
پاسخ
ممنون مامان مینا
مامان بردیا
26 بهمن 92 12:41
عزیزم ممنون که بهمون سر زدید
آزاده
پاسخ
خواهش میکنم
مامان لیانا
27 بهمن 92 2:56
بردیا کوچولوی ناز مروارید کوچولو مبارک انشالا بقیه اشون هم به راحتی در بیان
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون لیلنا رو ببوس
هدی (مامان نی نی)
1 اسفند 92 17:56
الهی عزیزم دندونت مبارک باشه.مامانی براش آش دندون پختی؟وای من خیلی آش دندون دوس دارم!!
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون در تدارکم!
شهرزاد
3 اسفند 92 8:10
مروارید هات مبارک باشه خاله
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون