بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

پسر سیزده ماهه من

1393/4/11 12:03
نویسنده : آزاده
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حدود یک ماهی میشه که وقت نکردم به وبلاگ سر بزنم و به روزش کنم. بردیا روز به روز بزرگتر میشه حالا دیگه راحت راه میره و بعضی اوقات حالت دو میگیره، دیروز با باباش بردیمش تو حیاط که راه بره. باباش کف حیاط رو شست چون می دونستیم اولین کاری که می کنه چیه! من کفشهاش رو  پاش میکردم بردیا درمی آورد . من چسبش رو می بستم اون با دستش وقتی من مشغول بستن دومی بودم اولی رو باز میکرد. خلاصه ماجرایی بود . تازه این از کفش پوشیدنش بود. تو حیاط که گذاشتیمش اول دو سه قدم اومد بعد چسبید کف زمین و به هیچ وجه بلند نمیشد . تو آب ها با چهار دست و پا چلپ چلپ می کرد و بعد یهو ذوق زده پرید طرف باغچه و یه تیکه گل ور داشت که بخوره! تا اون رو ازش گرفتیم تند رفت سمت کالسکه ش که چرخاش رو لیس بزنه! القصه ما هم بلندش کردیم و بردیمش حمام و از خیر راه بردنش تو حیاط تا وقتی که همه چیز رو مزه میکنه گذشتیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هدی (مامان آرش)
11 تیر 93 14:24
عزیزم.ماشالا خیلی پر جنب و جوشی خاله.یه خورده فکر مامانتم باش.شیطنت بچه ها هرچند سخته ولی به نظرم شیرینه.البته فکر کنم برا شنونده شیرین تره.
آزاده
پاسخ
واقعا خاله جون!!!!!!!!
مامان لیانا
11 تیر 93 16:32
الهییی فداش بشم چه خوشگل لالا کرده دقیقا مثل لیانا خوابیده..ماشالا ماشالا بردیا بزرگ شده.آزاده جون ممنون از راهنمایی هات خیلی به کارم اومدن دوست خوبم
آزاده
پاسخ
خواهش میکنم خاله روی ماه لیانا کوپولو را ببوس خاله جون
مامان مینا
15 تیر 93 21:38
عزیزم ناز خوابیده شیطون
آزاده
پاسخ
شهرزاد
22 تیر 93 12:58
chand vaght dige barbi mishi azi joonam
آزاده
پاسخ
آره شهرزاد جونم!
مامان ایلیان
1 مرداد 93 1:10
وای عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممم خدا چه زود گذشت، چه زود ماشالا بزرگ شد. وای هنوز پستای قبلی که تازه چهار دست و پا یاد گرفته بود، دندون در اورده بود، نشستن رو یاد گرفته بود یادمه.. انگاری دیروز بود ماشالا ماشالا عزیزم از هزچی چشم شود و حسوده به دور باشی عزیز دلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم میدونی یه عالمه دوست دارماااا
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون ماشالله آقا ایلیان هم چه بزرگ و آقا شده خدا براتون حفظش کنه همیشه سالم و شاد باشه