بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

عسل آقا هفت ماهه شد

1392/10/10 17:40
نویسنده : آزاده
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم ببخشید که یه کم دیر اومدم سرمون خیلی شلوغ بود و این اینترنتم هی قطع و وصل میشد!کلافه

عسل آقا هفت ماهه شد!هوراهوراهورا

جناب وروجک آقا همین الان که دارم وبلاگش رو می نویسم سوار روروئکش رفته سراغ کلید در کمد میز تحریر! دیگه واقعا وروجک شده همه جا میره! سراغ همه چی میره! از هرجای ناممکنی میتونه سر دربیاره! با روروئک نشد ،چهاردست و پا!سینه خیز! قدشم شده 7٨،وزنش 9.4 و دور سرش 44.

همش دنبال یه جائیکه که بگیره و وایسه!ولی تا می خواد وایسه یادش میاد که یه چیزی رو می خواد با دوتا دستش بگیره! بقیه اش رو هم می دونید که چی میشه!سوالولی از شوخی گذشته خوب رو دو زانوش وامیسه.دیگه داره بزرگ میشه ها ! خوب به همه چی گوش میده و حسابی می فهمه درموردش حرف میزنیم! دیگه باید حسابی مراقب حرف زدنمون باشیماسترس

راستی داشت یادم میرفت بگم من و همسرم هر دو موزیسین هستیم.همسرم ساز سازه و بالطبع تو خونه پر از سازه. حالا جالبش می دونین چیه من از تنها سازی که زیاد خوشم نمیاد ویولن ه.و این فسقلی وقتی سازهای دیگه رو میشنوه یه کم توجه میکنه و میره سراغ کار خودش گاهی نگاهی میندازه ولی وقتی کنسرت ویولن اونم کلاسیک میذاریم براش میخ میشه اصلان نفسم نمیکشه وقتی قطعه تموم میشه یه نفس بلند میکشه!چند روز پیش با یه اپرای غمگین نزدیک بود گریه کنه که عوضش کردیم.

یعنی من واقعا باید کم کم سعی کنم به صدای ویولن عادت کنم ؟ حتی ازش خوشم بیاد!سوالگریه

اومد سراغم دیگه باید برم بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدی(مامان نی نی)
10 دی 92 20:06
ای جانم.خوب مثل پدر و مادرش به موسیقی علاقه داره.منم خیلی ساز زدن دوس دارم.شوشو وقت نمیکنه یادم بده.نمیذاره کلاسم برم.دوتاییمون گیتار داریم.ولی چه فایده.
آزاده
پاسخ
انشالله بتونی به زودی یاد بگیری خاله جون
مامان مینا
10 دی 92 20:23
عزیزم 7 ماهگی مبارکککک
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون
شهرزاد
12 دی 92 7:22
ای جانم سبز بهش می اد دف دوست نداری خاله خیلی باحاله؟
آزاده
پاسخ
مرسی خاله جون جونم.دف هم باید چیز باحالی باشه ولی ویولن گوش خراش تره
مامان نفس
14 دی 92 23:35
7ماهگیت مبارک خاله جوووووووووون منم موسیقی خیلی دوست دارم ، ولی هیچ کدومشو یاد ندارم ، به جاش خوب می رقصم
آزاده
پاسخ
قربون خاله هنرمند.اینم یه هنره که درک موسیقی خیلی بهش کمک میکنه