بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

کی میگه ترس داره؟

1392/9/18 22:30
نویسنده : آزاده
284 بازدید
اشتراک گذاری

تا اونجا که من یادمه میگفتن که بچه ها از تنهایی و جاهای تاریک می ترسن ولی فکر کنم بیشتر احساس ناامنیه یا تنبیه یا طرد شدن که اونها رو از جاهای تاریک و غریبه می ترسونه یا شاید حتی یک خاطره که در ذهن اونها طوری نقش بسته که موجب ترسشون شده.

القصه این آقا بردیای ما امروز مشغول روروئک سواری بودن که رسیدن به دم در اتاق آخری که کلاس درس منه و بیشتر حالت کتابخونه داره و کمتر توش تردد کرده و شاید یکی دوبار بیشتر ندیده.اول یه کم دم درش توقف کرد بعد اتولش رو میزون کرد و رفت تو اتاق . من که دستم جایی بند بود به همسرم گفتم که رفت تو تون اتاق بگیرش که الان صدای گریه ش بلند میشه.ولی با کمال تعجب به جای صدای گریه صدای غش غش ریسه رفتن آقا اومد که حسابی از اینکه ی جای جدید کشف کرده و با جرئت رفته توش ذوق کرده بود و تازه کاغذ و خرت و پرت برا ارضای کنجکاویش پیدا کرده بود.

جل الخالق! بچه هام بچه های قدیم!(خودمون رو عرض میکنم)! فکر کنم به این بچه ها بگیم اونجا لولو داره بگن کجاست برم بخورمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدی (مامان نی نی)
19 آذر 92 18:47
بچه های این دوره خیلی باهوشن.با بچگی های خودمون خیلی فرق دارن.واقعا لولوها باید از بچه ها بترسن.
سارا
28 آذر 92 22:02
آی گفتی .واقعا ما کجا و این بچه ها کجا