بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ماجراهای پسرم

بردیا در 15 ماه و نیمگی

1393/6/29 21:59
نویسنده : آزاده
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسرم امشب وقت کردم  یه سر به وبلاگت بزنم و به روزش کنم. اینروزها البته مثل همیشه! خیلی سر من و بابایی مشغوله! بابایی مشغول کارگاه و مغازه و من ترجمه و  تدریس و کارهای خونه و تو هم بین من و بابا مشترکیم!

دیگه بر خودت مردی شدی یه هفته ای می شه هروقت نگات میکنم می بینم دیگه بزرگ شدی! خلق و خوی خودت رو داری و خیلی هم پسر مستقل و باوقاری هستی! الان حسابی با نمایش دادن برا مامان بزرگ و بابابزرگ کیف می کنی و رو نک پا راه میری!

فعلا باید برم ولی قول می دم زودی بیام و بازم برات بنویسم.

دوستت دارم پسرم

پسندها (1)

نظرات (3)

ساعت نیک
29 شهریور 93 22:19
سلام آزاده خانم. از مدل های پسرانه ما حتما خوشتون میاد
ابجی سجا
29 شهریور 93 22:41
همین که یه “ماه” داشته باشی دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره . . .
هستی مامی
31 شهریور 93 11:43
سلام آقا خوشکله به ما هم سر بزن خوشحال میشیم